Troisieme jour

22 juli 2014 - Ajaccio, Frankrijk

Vandaag heel vroeg uit de veren 5u40 want we moesten de boot halen in Toulon om 8u. Het werd een lange boottocht van 7u30 maar toch eens de moeite om te doen. Weten dat je tussen Spanje en Italië aan het varen bent, op weg naar een eiland zo groot als België is wel spannend. Ook het weer was bijzonder goed meegevallen. Michiel en Maarten hebben overvloedig op de Ipad kunnen spelen terwijl Kristel en chris heerlijk konden zonnen op het dek van een zeer groot schip. En dan, eindelijk land in zicht.... Spannend om eindelijk Corsica echt van dichtbij te zien en dat bij een heerlijke 30 graden. Na 15 km hebben we ons club Hotel gevonden. Direct het verfrissend zwembad binnen en na een half uur hebben we onze clijsterse kuren bovengehaald  op een van de tennisterreinen! Maarten kon beginnen met de eerste tennisles voor Michiel. Heel nauwkeurig werd de techniek gedemonstreerd. Maarten heeft er nu een concurrent bij in het tennis. Chris kon niet laten van ook eens een balletje te slaan en het werd spannend.... Uitslag wordt later gepubliceerd.... Rond 19u30 was het tijd voor een heerlijke douche ennadien genieten van een heerlijk buffet met alles erop en eraan. Meerdere gangen voor iedereen en voor elk wat wils. Om deze sportieve en drukke dag af te ronden hebben Maarten en Michiel nog wat Ping Pong gespeeld. Maarten fluistert nu in mijn oren " Maarten heeft gedomineerd...... En Michiel zegt, eigenlijk was het 'Michiel'  die met prachtige slagen Maarten van het kastje naar de muur stuurde.... Nu zitten we aan de bar de blog te schrijven met een mochito, een pintje een warme chocomelk voor de Kids. Morgen gaan we wat uitslapen en dan beginnen we met een matchke tennis en daarna staat aquagym gepland..... De rest wordt een verrassing want dat weten we nog niet.....slaap zacht en tot een volgende corsicaanse story !

1. Niels en Elien:
    22 juli 2014
    Waauw, ziet er allemaal heel leuk uit!! Ik ben toch een klein beetje jaloers hoor! :-) Amuseer jullie nog en groetjes van Niels en mij! Xx
  2. Mikaël, Nathalie en Gaëlle:
    22 juli 2014
    Amai, jullie laten ons toch echt watertanden hoor! Prachtige omgeving en lekker gezellig tafelen, dat is leven als god in Frankrijk (lees Corsica).
    Geniet ervan, we volgen jullie alvast op de voet!
    Vele groetjes
    xxx
  3. Introduce:
    23 juli 2014
    Waaaaaaaauw! Klinkt allemaal super & zo sportief! :-D
    Geniet ervan!
    Hier schijnt het zonnetje ook volop!

Groetjes, Introduce-Girls