Ultimo giorno - San siro day

31 juli 2014 - Milaan, Italië

voila, hier ons laatste verslag van een heel geslaagde reis !

deze morgen vroeg vertrokken na een heerlijk ontbijt met zicht op de cote d'Azur . Dat kan tellen :-)

Dan de koffers in de auto en recht naar Milaan vertrokken. Na 3 uur vlot rijden zagen we het nostalgische stadion van AC Milaan recht voor onze neus. Wat je zoveel gezien hebt op tv wordt plots realiteit ! Dit is inderdaad een mooi stadion ook al ligt de omgeving er slordig bij ( op zijn Italiaans) De rondgang in het stadion was voor Maarten en Michiel dan ook een topper van formaat als echte voetbalfreaks !

Daarna nog het AC Milan museum bezocht en ook dat was wel leuk. Zie ook de foto's. De plaatselijke shop was eigenlijk niet veel soeps en daarom hebben we besloten om in Milaan centrum de AC store te gaan zoeken. Na een 3 km lange wandeling langs de vele fashion stores hadden we de shop bereikt :-) Michiel vond er snel zijn goesting maar Maarten kiest dan toch voor een Anderlecht truitje via internet te bestellen. Iedereen zijn gedacht he :-)

Nadien nog lekkere pasta gegeten als afscheid van de reis.

Morgen vertrekken we rond 7u richting Jabbeke. Duimen maar dat er geen files zijn vlak voor het zwarte weekend in zwitserland en Duitsland....

dank aan alle volgers en fijne reacties

ciao et a bientot

1. Mikaël, Nathalie en Gaëlle:
    1 augustus 2014
    We duimen alvast voor een veilige thuiskomst en zullen jullie met open armen ontvangen!
  2. Introduce:
    4 augustus 2014
    Hopelijk goed en vlot thuis geraakt! Hier schijnt het zonnetje ook! :-)