Le quatrieme jour

23 juli 2014 - Ajaccio, Frankrijk

Vanmorgen waren de Kids ni wakker te krijgen... Te veel FIFA....?? Maar een overheerlijk ontbijt bij een view to kill maakten dat allemaal goed... Zie foto. Nadien werden de tennisrackets weer bovengehaald voor een matchke Maarten vs Michiel.. Uitslag 6-1 6-3... Blijven trainen Michiel... In de namiddag stond een uitstap naar de baai van Porto op het programma, 84km maar door de honderden bochtjes langs smalle wegeltjes werd het een rit van wel 2 uur... Gelukkig werden we verwend door veel mooie uitzichten en stopten we voor een heerlijk verfrissende duik in een azuurblauwe zee.. Bekijk zeker eens de filmpjes en de foto's. Eens aangekomen in Porto konden we genieten van een lekker broodje bij een alweer prachtig stukje natuur! Nadien nog een korte wandeling en een ijsje en de kronkelende terugweg kon beginnen. Gelukkig hebben de Kids geen last van wagenziekte , ze hebben zelfs de tijd gevuld met lachwekkende, hilarische spelletjes...enkele woorden zijn reeds vereeuwigd tijdens deze reis....om de voetbalhonger te stillen nog even gestopt in het voetbal stadion van Ajaccio.. Blijkbaar een net gedegradeerde eerste klasser. Ajaccio is de hoofdstad van Corsica en tevens de geboorteplaats van Napoleon. Net voor het avondeten nog een matchke waterpolo in het zwembad, dat trouwens alleen voor ons was. Tot morgen voor alweer een leuke dag