Dixieme jour

29 juli 2014 - Algajola, Frankrijk

Deze dag kunnen we omschrijven als " Le jour Le plus sportiif de notre vacances " hopelijk juist geschreven :-)

Opgestaan om 9u00 en na het ontbijt onmiddellijk begonnen met fitness. (Zie filmpjes) aansluitend hebben we deelgenomen aan de aquagym sessie en dat was toch wel intensief. De Kids hadden er nog niet genoeg van en gingen nadien nog 1 uur verder sporten in de fitness. Dat was in totaal 2u30 min sporten.... Amaiiii. In de namiddag hebben we onze laatste stad bezocht nl. Calvi. Leuke stad met toffe straatjes en leuke zichten aan de kust. Mooi kleedje gevonden voor Kristel :-) :-)

Toch iets speciaal meegemaakt in het restaurant in Calvi. We namen plaats op het terras en toen we ons eten wilden bestellen moesten we mee naar binnen voor een gratis Sangria..... Op zich wel leuk maar dit bleek een list te zijn om andere op het terras (onze plaats) te lokken. ????? Onze plaats op het terras werd dan ook snel ingenomen door andere mensen....wij stonden dus recht aan den toog met een gratis sangria als troostprijs. Toen er na 10 min nog geen plaats vrij was op het terras , zijn we zelf opgestapt. De bazin was kwaad maar wij ook uiteraard. Wij voelden ons misbruikt als lokmiddel.... Straffe gasten die Corsicanen. Het Leuke was wel dat de sangria gratis was. Een beetje verder vonden we wel een leuk terras waar we mochten blijven.

Terug op hotel hebben Michiel en Maarten een matchke minivoetbal gespeeld tesamen met de animatoren. ( zie ook leuk filmpje en foto's) dit matchke van 1u30 min hebben ze wel verloren maar dit kon de pret niet bederven.

De oudjes hebben tijdens de minivoetbal hun tennisvaardigheden wat bijgesteld. In totaal hebben we een dikke 3 uur gesport en dat is toch wel flink van ons he.

Morgen vroeg op om de boot te nemen naar Nice waar we hopen een leuke stad te vinden. We houden jullie alvast op de hoogte.

1. Mikaël, Nathalie en Gaëlle:
    29 juli 2014
    Dat wordt goed slapen vannacht!
    Morgen zeker proberen wat los te lopen ;-)