Elfde dag

30 juli 2014 - Nice, Frankrijk

Terug op het vaste lang (Frankrijk )

deze morgen al om 8u de boot genomen van Il rouse naar nice. 5 uur boottocht op een woelige zee maar gaandeweg werd het weer beter en de temperatuur aangenamer ;-) aangekomen in Nice was het stralend en verrassend mooi . We hadden er niet zoveel van verwacht maar Nice is een prachtige en sjieke stad. Zeker een aanrader. Zie de vele foto's en filmpjes. Ook het hotel is de Max, op de boulevard van Nice verblijven is echt wel top ! Inde namiddag naar het spiksplinternieuwe stadion de,nice geweest nl. De Allianz Rivièra . Eerst was het niet te bezichtigen maar we zijn als illegalen toch binnengeraakt voor enkel blits kiekjes... Heel spannend was dat. Meer volgt later

nu op het dakterras van ons hotel te genieten van het prachtig uitzicht en gezellige sfeer. We beginnen nu al heimwee te krijgen dat onze reis stilaan naar zijn einde loopt.

morgen vroeg heeft Maarten beloofd van ons te wekken en in t stad te gaan lopen om 7u30. We zijn eens benieuwd :-) rond 10u vertrekken we naar onze laatste beste

ming nl. Milaan.... san siro here we come, ciao a domani

1. Mikaël, Nathalie en Gaëlle:
    30 juli 2014
    Hoi

Zeer sportief bezig inderdaad. Maar we zien op de filmpjes Michiel, Maarten en Christel veel zwoegen en vragen ons af of Chris ook wel zo sportief bezig is? Met een beetje Maartenbal in het zwembad verbrand je waarschijnlijk weinig calorieën :-)
  2. Introduce:
    31 juli 2014
    Bij het zien van deze foto's hebben wij ook zin om te vertrekken! :-) Zalig!
    Geniet ervan!