Cinquieme jour

24 juli 2014 - Ajaccio, Frankrijk

Even een kleine blognote tussendoor. We hebben een belangrijke mededeling...... We hebben net 2 uur dubbel tennis gespeeld en de oudjes hebben gewonnen van de youngsters. Standen van de sets youngsters - oldies : 6-4.  0-6. 5-7. Yes, nu zijn we even aan het genieten van een aperitief aan zee terwijl de youngsters moeten bekomen van de nederlaag hihi  .... Tot vanavond met meer nieuws.....

By the way , ook bedankt voor de leuke reacties op ons blog

tweede deel van de dag : the Kids hadden geen zin  om even mee de stad te verkennen. Shoppen is niet echt hun favoriete bezigheid...... FIFA spelen daarentegen was veel leuker.

De hoofdstad Ajaccio is mooi maar nu niet echt om mee te stoefen. Wel mooier dan Jabbeke.  Het meest interessante is dat Ajaccio de geboortestad is van Napoleon . Zie ook de foto van zijn standbeeld.

Terug op het Hotel deden we het voorstel om met een jetski op zee te gaan varen. Met groot applaus onthaald door de boys uiteraard. Super leuke ervaring in een zee die geweldig naar zout proeft maar helemaal niet koud is. Morgen mogen nog eens voor 1 uur gaan spelen met de jetski van 12u tot 13 u en dat zien Maarten en Michiel wel zitten. Als onze aperitief op is (la margarita) dan gaan we lekker BBQ en aan zee. Hmmm lekker , vooral als je honger hebt. Morgen onze laatste dag in porticio en op naar porto-vecchio. Tot de volgende

1. Mikaël, Nathalie en Gaëlle:
    24 juli 2014
    Tactisch gespeeld van de jongens.
    Eerst tonen wie de beste is en dan beleefd de oudjes in de waan laten.... je weet maar nooit dat ze de avond moeten doorkomen op water en brood!!
    Natuurlijk kan het ook hoogmoed geweest zijn met de daaropvolgende val ;-)